Blogger Templates

stalkers =3

Wednesday, April 25, 2012

Mencikk ini --"

hai , haritu kan , aku pegi library dengan bestpreng aku , Zulaikha and Amiza. and jumpak Nazif and the geng Daneal , Syafri dgn Faisol :) ahh , biasa ah tuu jumpak dengan budak laky :)  actually mmg dah rancang benda nehh , pegi library nak buad bagi elemen 1 sejarah kat Nazif. okay nevermind.. sharing is caring okayy ? :P hahaha :D tapi , bila jumpak . malu malu malu malu ! hahaha :D kawan kawan nazif suma banyak cakap .. peramah gile sampai ajak tangkap gambar , mintak nomber tipon semuaa :P haha :D okay , tak kisah punn . tapi , bila dah balek tuu , hahahadoiiiii~ ada gosip kott , mengatakan aku neh pegi dating dengan nazif , aku neh awek nazif , apaa nehh woiii.. please lha weii , kami kawan je kott. salah ehh nak hangout dgn kawan sendiri ? ahh , ketinggalan zaman+kolot betol sape yang buad gosip murahan nehh . cibaiiii lu ! dumb ! asshole ! fuck it ! eeeeeeeeeeee ! *hempuk laptop sebab geram* .. pastuu nazif pulak ada orang fitnah dia dok layan aku kat library tuu , gila ka woiii ! kami nak cakap pun malu malu .. please lha weii , jangan dok tuduh orang secara membabi buta boleh takk ? lain lha kau tengok dengan mata kepala kau sendiri kann ? neh kau sendiri dengar dari mulut barua lain :) suka hari makbapak kau je nak fitnah dia.. haiss ! aku marah neh bukan sebab ape , tapi sebab terkait dengan nama aku sekali --" untok orang yang duk buad gosip murahan and fitnah tuu , siap ah kau aku cincang cincang kau , bubuh kau dalam blender mak aku , then blend kau sampai hancuss ! cekik cekik kau sampai mati , pijak pijak kau sampai penyek ! ahhhh ! kbye ! --"

No comments: