Blogger Templates

stalkers =3

Wednesday, April 25, 2012

Merentas Desa

haii ^^ lamanyaa tak update blog ! neh gara gara PC gua rosakk ah :P neh pun pinjam lappy brader gua :P hahaha :D *kalau dia tau mati aku* hahaha :D okay , actly , aku nak upload picture masa merentas desa .. tarikh bila , tak ingat dahh . sebab dah lama merentas desa tuu dia adakan

Tarikh : soryy tak ingat :P 
Tempat : Padang Kilat , Perai , Pulau Pinang , Malaysia. 
Waktu : 6.00pagi - 12.30tengahari.


sebelum mula lari , and selepas buad Aerobik :)



tengok muka Amiza (paling kanan) , kalau snap picture mesti buad reaction mcmtuu :P HAHAHA :D

no komenn :P

aku tahu muke aku pucat , neh sebab tak breakfast , then lariii !!!! hahaha :D penat kott


makang timee :) 

zulaikha memang takboleh berpisah dengan Compact Powder and iPod Shuffle dia tohh :)

masa balik , tengah tunggu bas datang ..

Ashikin buad macam kiteorang mintak sedekah jee , hahaha :D actually , dia tengah bagi duit tuu ..


neh jee pict yang boleh gua upload , haha :D yang lain lain tuu ada dalam pendrive .. neh yang ada salam handphone .. sikit jerr :) okay byee ! muah muah ! :*


No comments: