Blogger Templates

stalkers =3

Tuesday, February 7, 2012

taktahu nak letak tajuk apa. HAHAHA :D

 assalamualaikum
selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia kepada semua kawan kawan dan kaum kerabatku :)
hahaha :D
K dah macam nak ucap forum dah nehh
hmm
ehh , korang dengar tak lagu dalam blog aku nehh ?
lagu Izwan Pilus - Indah Lelapku
dohhh , first time dengar lagu neh terus suka :)
tapi waktu tuu , aku taktau tajuk apa , cuma aku boleh agak penyanyi dia.
haha :D
last sekali , cari punya cari kat internet . google punya google last last dapat gakk tajuk lagu neh
hahaha :D
aku pun taktau macam mana boleh suka lagu nehh :)
tapi bila aku dengar lagu nehh aku teringat kat someone yang aku penah admire gila gila! kat dia punya senyuman.
alahaiii~ sweet ohh tengok dia senyum.
seriously , aku boleh terpukau tengok dia senyum. haha :D
K aku memang teruk .
kawan aku suma pakat cakap aku gila ,
sebab bila aku tengok ja dia senyum mesti aku tak tentu arah
hahahah :D
nak buad cana , bukan aku yang mintak nak jadi lagutuu.
tapi kann ,
setengah orang cakap dia handsome , setengah orang cakap biasa biasa ja -,-"
aku neh kira termasuk dalam golongan tengah tengah sebab kadang kadang aku nampak dia handsome , kadang kadang tak handsome
hahahaha :P
urmm , dulu boleh ah aku tengok dia senyum depan aku
sekarang neh tak dahh
sebab aku dah gaduh dengan dia..
urmm , dalam 2 tahun lepas
27.9.2010
hahaha :D
aku ingat tarikh tuu sebab 3hari sebelum puasa :)
taksilap aku kami gaduh pun atas sebab aku lah ,
tapi sebab apa aku taktau.
dah lupa
nak tau nama dia ?
K nama dia Mohd Asraf :)
aku ingat nak link kan Direct link Facebook dia kat nama dia tuhh
tapi , tak jadi ah .
hahaha :D
First , sebab dia tak friend dengan aku 
Second , sebab aku malas nak bukak profile dia
Third , aku takut orang kenai sapa dia , tapi kalau yang dah kenai tu takpa laa 
tapi kita diam diam sudah nohh :)
syhhhh~ *letak jari kat mulut*
hahaha :3
k tadi besties aku masa sekolah rendah *sekarang neh dia dah pindah duduk kat Perda*
nama dia Shafika Amalin Alissa *aku ada letak direct link facebook dia*
dia datang rumah aku ,
so kami pun lepak lepak ah kat taman , jenjalan kat kampung , naik turun Flat
hahha :D
then , duk mengutuk orang yang lalu lalang kat situ.
kalau aku dengan halimaton duduk dengan ika neh memang boleh tambah dosa :)
sebab keja dok mengutuk orang
bhahaha :D
lepastu , bila dah penat bergelak gelak
depa dok bising nak p kedai beli ayaq
dalam banyak banyak kedai yang ada kat flat tuhh
depa nak p kedai yang kena lalu kat tempat asraf lepak tuh
waduhh waduhh ! >.<
aku dalam hati memang dok doa supaya depa takmo p kedai kot area situu = = "
k shitt ~
depa nak p gak kedai kot situu
hahah
babi wehh , aku dah mencarut dalam hari dah waktu tuu
last last bila aku lalu kat situ .
aku hanya boleh sembunyi belakang halimaton
memandangkan memang badan aku nie kecik dalam geng aku *bukan nak perasan , tapi kenyataan*
hahahhaaha :D
alah , tapi aku tau asraf tu memang dah nampak aku = = "
so aku pun tengok ah dia , halimaton pun sama
fuuuhhhh , gila dohhh
tajam gila dia tengok aku waktu tuu
macam nak makan orang jaa
dengan muka serious nak mati.
aku ?
memang takut jugak ah dia usha lagutuu
jantung aku macam nak pecah dah
haha :D
so , halimaton pun tanya aku ,
kami neh still tak kawan ka ?
aku cuma boleh angguk ja .
halimaton pun perasan gak yang asraf tengok aku dengan pandangan yang menakutkan tuu
maton cakap "takkan lah dia nak taram dendam lagi kot , dah dua tahun kan gadoh?"
haihhh~
mana lha aku nak tau , aku bukan dia
hmm , kalau aku bukannya jenis macam tu ,
aku tak simpan dendam
kalau simpan pun sat jaa
ahaks !
 hmm , k lah . taktau nak tulis apa lagi dah
nak buat homework , lusa dah sekolah. Kbye!

No comments: