Blogger Templates

stalkers =3

Wednesday, February 1, 2012

haifaaaaaa ! :D



alohaa hawaiii~ xD hikhok. perghh , lame doee tak updete blog -,-" nak edit blog pun dah taktau. pening kepala bila tengok coding dia, baca tulisan tamil pun tak pening macamtuu. teserlah keBABIan aku bila nak edit blog tadi.. haha :D tak caya?! tengok ah blog aku dah jadi apa -,-" macam 'kimak' lagi. hewhew~ kenapa aku asyik nak mencarut aje neh? ayoyo~ bawak mengucap lha .. hewhew.. okay. tajuknye HAIFAAAAA ! :D. tapi aku dah lari tajuk cerita pasal kebabian aku tu -,- haha :P okay , ekceli aku nak citew pasal sorang kawan aku yang nama haifa neh. tapi , aku tak brape tahu lah latar belakang dia sumer. hikhok! (oo) aku nie teruk sikit -,-' hihi! emm , tapi yang aku tau , haifa neh nama betui dia Nur Haifa Husni binti Nasir. umor dia sama dengan aku ah.. 15 years young. mude lagi you alls ! ahaks~ dia sekolah kat SMK Dato Onn Butterworth *budak pandai je boleh masuk* *budak kureng macam aku nie tak layak sama sekali* hahaha :D i mean , kerusi dengan meja tak cukup. hahahahha :D k aku gila t-,-t dia duduk kat...... err~ yang neh aku taktau. hahak. nak tau tanye dia sendiri.. *saye bukan kaunter pertanyaan* aku kenal dia pun melalui kawan aku yang gila sikit. nama hanis suzana. aku dah pernah cerita dah pasal hanis neh dulu. kau ingat tak ? . hah ?! apee ?! kau tak ingat?! ape kau makan hah?! K nevermind. Emmmm, yang aku tau kenn , haifa nie ade twin a.k.a kembo *loghat johor* hihi , perempuan jugak. nama haifa husna kot -,- aku tak kenal twin dia.. haha adehh~ untunglah ade twin. mesti best. teringin jugak aku. alahhh~ soryy ah sebab takde pict haifa nak tempek kat sini.. dia private pictha album kat facebook dia. aku nak korek kat mana lagi pict dia. cukuplah setakat aku cerita sape gerangan yang bernama Nur Haifa Husnie neh yee?! ^^, haha :D hihi , aku rase takat neh je kodd yang aku boleh cerita pasal si Haifa neh , haha :D bukan malas kay .. aku dah taktau nak cerita apa pasal dia. hahaha :D sebenarnye aku sesaje je nak update pasal haifa neh sebab dia ade mintak link blog aku kat Facebook , tapi aku takperasan pulak . sebab aku tak baca komen wallpost dia kat wall aku tuu. tadi baru aku baca.. haha :D Kbyee~ :** ilupchiuu~

No comments: