Blogger Templates

stalkers =3

Thursday, July 7, 2011

Ya Allah , Jika Aku Jatuh Centaa~ :)

Ya Allah, jika aku jatuh cinta ,
Cintakanlah aku pada sesorag yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu.
Ya Muhaimin,jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang,
yang hatinya terpaut pada-Mu, Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.
Ya Rabbi,jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada-Mu.
Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu,
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu.
Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasih-Mu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu.
Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu,
Jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu.
Ya Allah , jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu,
Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan-Mu

No comments: