Blogger Templates

stalkers =3

Monday, October 3, 2011

sayang kamoo part II


wiwittt :)  assalamualaikumm .. 
 *waalaikumsalam :)  sniri jawab ..  HAHA :D   wokey2 ..  
arini aku nak tunaikan janji aku lha .  
nak sambung post  sayang kamoo 

ari tu da xsempat nk update bg abehh . 
 busy gila bapak ! *ayat ameer* ermmm ..  
nie the first person :)  Shashito Berry a.k.a Annis Sobireen :)  



minah nie kecoh2 orgnya :)  

HAHA :D  potpetpotpet je keja dia  suma gosip boley kata kat tangan dy kot ..  
sayang sgt kat 'ayam' dia  
ayam bg nama samaran 'rabbit' kat dia <3 suwitttt dowh  !  :D 

.............................................................................


kay , next person!  

cherrieyto wentz a.k.a fardiana fazlyn :)  

weeee~!  nie pun kecoh2 gak budaknye :) 
 besties kpade shashito .. 
 suka cari gadoh dgn liyana *stg aku cita sape* bila org cakap suma nk menjawab .  
HAHA ! :D budak baru thun nie at kelas aku ..  a
ctly da lame jugak , nk abis tahun da puwn :)  
lame lha jugak kan? ..  
emm , nak cite pe lg ?  
da abis kot pasal deanna nie  


yg ke-tiga :)  algeria ascension a.k.a zulaikha  

(yang pakai baju biru)
haaa! makcik sorg nie , 
kawan rapat aku lam kelas 
..  otak dya gila-2 punya ..  
BLUE pekat !  
suka gelak !  
homework tk penah siap .. 
then bila cikgu nak buku  jwapan yg kluar dri mulut dia 
 *buku saya hilang cikgu , hihihi* 
aku pun 2x5 jek :)  
hahaha .  
kaki gosip !  
suka usha pakwe dalam bus 'rapid penang' dari balkoni science lab .. 
haha , aku pun join skaki .. :)  



nie pulak Azwana :)  

comey budak nie pakai shawl <3  
huhu..  
actly aku tadak cita sgt sal dia ..  
aku baru rapat dgn dia start form 2 nie ..  
thun lepas dia rapat dgn BFF aku :)  







No comments: